相信大家都聽過陶 喆的–愛很簡單


某天下班回家的路上,透過收音機 =~

偶然聽到這首很熟 悉的旋律

而且唱得很好聽 別有一番風味

到家之後 馬上尋找這一位歌手- Stewart Mac

現在就來聽聽看他的歌聲吧!!

================================================

 

Stewart Mac - I Love You

there was once a broken man / 曾經有個心碎的男人

who walked a lonely road / 孤獨得走在路上

and gave up all his dream / 放棄所有夢想

i was once this broken man / 我曾經就是這樣一個心碎的男人

who staring into the sun / 站在陽光下

and just refused to see / 卻只是拒絕正視它

i was lost among the clouds that wouldn't fade / 我曾經迷失在無法消散的雲霧中

i was looking for an answer / 我不斷的尋找答案

i was searching but i didn't take the time / 尋找著卻錯過了時機

iwas down and out and feeling so afiaid / 一度的失落潦倒並且感到害怕

i love you /  我愛你

the way that you turned me round / 你讓我轉變的方式

and chased away my blues  / 讓我遠離心中的憂傷

i love you / 我愛你

the way that you changed my word / 你改變了我的世界

when i'm with you / 當我和你在一起的時候

love may come and love may go / 愛也許會來臨會離去

but now it's here to stay / 但此刻它正在這裡逗留

forever and a day with you / 和你相伴的一天 將定格成永恆

and when i see you smile  / 當我看到你的微笑

i fall into your eyes / 我陷入你雙眸的溫柔

don't ever fade away / 永遠不要消逝

i needs you here to make the dark clouds drift wawy / 我需要你為我驅散烏雲

and to make the mornings bright again / 讓清晨再次沐浴在明媚的陽光中

i'm right here for you / 我在這兒等你

and there's nothing more to say / 不需要任何的言語

i am just happy that you're mine you've stayed / 我很欣喜你是屬於我的

i love you  / 我愛你

the way that you changed my word / 你改變了我的世界

and chased away my blues  / 讓我遠離心中的憂傷

i love you  / 我愛你

yes i do / 是我 我真的愛你

the way that you changed my word / 你改變了我的世界

when i'm with you / 當我和你在一起的時候

it doesn't matter we're far  / 不管我們相隔多麼遙遠

and where we're going / 我們將去向何方

as long as you're with me all the way / 只要一路有你陪伴

and the nights are no longer lonely / 夜晚不再孤單

and wake up now to find a brighter day / 現在就醒來去尋找更美好的未來

i love you / 我愛你

yes i do / 是我 我真的愛你

the way that you changed my word / 你改變了我的世界

and chased away my blues  / 讓我遠離心中的憂傷

i love you / 我愛你

yes i do / 是我 我真的愛你

the way that you changed my word / 你改變了我的世界

when i'm with you / 當我和你在一起的時候

 

===========================================================================================

最後~附上原曲^^


陶喆-愛,很簡單     

作詞:娃娃       作曲:陶喆


     忘了是怎麼開始
也陷是對你一種感覺
忽然間發現自己
已深深愛上你 真的很簡單
愛的地暗天黑都已無所謂
是是非非無法抉擇
沒有後悔 為愛日夜去跟隨
那個瘋狂的人是我 喔~~
I LOVE YOU 無法不愛你 BABY 說你也愛我
I LOVE YOU 永遠不願意 BABY 失去你
不可能更快樂 只要能在一起 做什麼都可以
雖然世界變個不停 用最真誠的心 讓愛變的簡單
I LOVE YOU 我一直在這裡 一直在愛你
I LOVE YOU (Yes I Do)
永遠都不放棄 這愛的權利
如果你還有一些困惑 Oh No 請貼著我的心傾聽
聽我說著我愛你 (Yes I Do) 我愛你
arrow
arrow
    全站熱搜

    jipusaisky 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()