Swing Out Sister-Now You're not Here

英中對照 歌詞:

Love was young年少輕狂的愛
⋯⋯
We saw beyond a sky that had no limits我們看到的是無邊際的天空

Much higher than the highest star比天邊的星星還要高

Beyond the furthest planet比最遙遠的星球還要遠

We thought that we could change the world我們以為我們可以反轉這世界

And everything in it所有的事情都變成如此

But time ran out of endless hours但時光將無止境的時間耗盡

Gave into doubt, were we just playing an endless game讓它變成懷疑, 我們就這樣玩著永無止境的遊戲嗎?

That no one ever wins從沒有人成為贏家



If i could run away若我能逃得遠遠的

Hide away躲的遠遠的

Forget the way I feel忘記我所感受到的一切

But your memory keeps haunting me但你帶給我的回憶一直追趕著我

Convincing me it's real說服我這是真的

Now you're not here你已不在我身邊

Now you're not here你已不在我身旁



Love and hate愛和仇恨

Left up to fate分離是天數

A life we took for granted人生我們認為是個假設

We couldn't stop our running from the things we always wanted我們不能停止追逐我們一直想要得到的事物

Now long goodbyes現在永別了

No tears to cry不再有淚水

And nothing to believe in沒有什麼可以信任了

But now you're gone但你就這樣走了

We'll never know a love that's grown我們永遠不會知道愛是會成長的

Time took away時間帶走了一切

All that it gave to the two of us這所有的經歷帶給我倆



If i could run away若我能逃得遠遠的

Hide away躲的遠遠的

Forget the way i feel忘記我所感受到的一切

But your memory keeps haunting me但你帶給我的回憶一直追趕著我

Convincing me it's real說服我這是真的

Now you're not here你已不在我身邊

Now you're not here你已不在我身邊



When our hearts were young and nights were long

We'd let the morning sun kiss our eyes open

Precious dreams that we had now they are dead and gone

The promises we made have all been broken



If i could run away

Hide away

Forget the way i feel

But your memory keeps haunting me

Convincing me it's real

Now you're not here

Now you're not here



In my arms在我的臂彎

In my life在我的生命中

Lovin' you, is just a memory摯愛著你但這只是個回憶

Now you're not here你已不在這兒了

Now you're not here你不在這

With me now, in my arms, in my mind, in my life 跟我一起吧!在我的懷抱,在我的心中,在我生命裡


arrow
arrow
    全站熱搜

    jipusaisky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()